Ana içeriğe atla

Anthony Gill: Türkiye'yi çok seviyorum, harika bir ülke.

Turkish Airlines Euroleague'in 17. haftasında Anadolu Efes evinde Khimki'yi 101-82 yenerken maçın ardından Rus ekibinde forma giyen Anthony Gill ile konuştum. Türkiye'yi çok sevdiğini söyledi.

* YouTube kanalıma abone olursanız sevinirim, teşsekkürler: https://www.youtube.com/channel/UCO8gnfLv80PmDp8dZhn4svQ

DAHA İYİ SAVUNMA YAPMALIYIZ
İyi başlamak istedik, elimizden geleni yaptık, biliyorsun bir süredir kazanarak geliyorduk ancak Anadolu Efes gerçekten iyi bir takım. Bugün çok iyi oynadılar. Kazanmak için geri geldik ancak yeterli olmadı. Savunmamızı daha iyi yapmalıyız, daha akıllı oynamalıyız. Anadolu Efes karşısında 100 sayı yerseniz kazanamazsınız. 

ÖNÜMÜZDEKİ MAÇLARI KAZANMAYA ODAKLANDIK
Şu anda play-offlara odaklanmadık sadece önümüzdeki maçları kazanmaya odaklanmış durumdayız. Bunun için çabalayacağız. Daha iyi oynamalı, hem hücumda hem savunmada dengeli olmalıyız. Daha sert defans yapmalıyız. 

EFES HARİKA BİR TAKIM
Anadolu Efes harika bir takım ancak play-off aşamasında neler yapabileceklerini göreceğiz, oradaki sıralama da önemli. Şampiyonluk için elbette şansları var, gayet iyi oyunculara sahipler, iyi bir takımlar.

TÜRKİYE HARİKA BİR ÜLKE
Geçmişte Giresun forması giyen Gill, "Giresun'u ve Türkiye'yi çok seviyorum. Türk insanları, yemekleri, her şeyi sevdiğimi söyleyebilirim. Giresun benim ilk evim, profesyonel basketbol kariyerim için orada özel anılarım var. Giresun harika bir şehir. Türkiye her yanıyla harika bir ülke." açıklamasını yaptı.

Birçok kişi (2) fotoğraf çekilsene konuştuklarınla diyordu, ben de bir kere onları dinleyerek çekileyim dedim. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Ortada bir kupa varsa Galatasaray sahibidir!"

Son yıllarda Nedim Özbey yönetiminde yeni bir yapılanmaya giden ve yükselen grafiğiyle dikkat çeken Galatasaray HDI Sigorta, sezon başında kadrosuna yaptığı takviyelerle Spor Toto Şampiyonlar Kupası'nda Fenerbahçe'yi yenerek kupayı müzesine götürmüş ve ligde de devreyi lider tamamlamıştı. Filenin Aslanları'nda sezon başı takıma katılan Vahit Emre Savaş ile FCN Blog için röportaj yaptım. Galatasaray'a transfer sürecini anlatan Emre, Nedim Özbey'in takımın babası gibi olduğunu da ifade etti.  BABAM FANATİK GALATASARAYLI Ziraat Bankası'ndan ayrılmaya karar verdiğim zaman takımlardan teklifler almaya başladım fakat Galatasaray'dan teklif aldığım zaman hemen aileme haber verdim. Bu teklif beni çok heyecanlandırmıştı. Babam fanatik Galatasaraylı'dır ve oğlunun tuttuğu takımda ter dökmesi onu çok gururlandırdı.  TEK DÜŞÜNDÜĞÜMÜZ O KUPAYI ALMAKTI Kupada Fenerbahçe'yle oynayacağımızı öğrendiğimizden beri antrenmanlarımızı özverili ve disiplinli geçirdik. Takı

Mert Akay: Oyun tarzımı Calathes ve Micic'e benzetiyorum

18 yaşında Darüşşafaka Tekfen formasıyla Turkish Airlines EuroLeague 'de sahne alan ve organizasyon tarihinde 2008’ten bu yana 20 yaşından küçük oyuncular arasında bir maçta 6 ve üstü asist yapan 6. oyuncu olarak tarihe geçen Mert Akay, geçtiğimiz sezon Sırbistan ekibi Dynamic Belgrad 'a transfer olmuştu. Sırbistan'da harika performanslar gösteren ve geçtiğimiz günlerde 19 asistlik bir performansa imza atarak lig tarihinin en iyi ikinci asist performansına ortaya koyan Mert Akay , Eurohoops için konuştum. Başarılı oyuncu kendi performansı, kariyer hedefleri, NBA'de sempati duyduğu takım ve daha birçok konuda açıklamalarda bulundu. Röportajı izlemeyi ve kanala abone olmayı unutmayın! 👇 Konu başlıkları:  👉 Her hafta asist rekoru kırdığı Sırbistan'da performansı hakkında görüşleri 👉 Türkiye ile Sırbistan arasındaki farklar neler 👉 Sırbistan'ı tercih etme sebepleri 👉 #NCAA'den #Stanford Üniversitesi'ne neden gitmedi?  👉 Türkiye'ye dönmeyi düşünü

ÖZEL | Adrien Moerman, Aralık ayında sahalara dönüyor!

Geçtiğimiz sezon Turkish Airlines Euroleague ’de final oynayan Anadolu Efes ’te sezonun yıldızlarından olan Adrien Moerman , şanssız bir sakatlık geçirerek Dünya Kupası’nı kaçırmıştı. Yıldız oyuncu Ağustos ayında ameliyat olurken parkelere döneceği tarih netleşti. MOERMAN, CSKA MOSKOVA MAÇIYLA DÖNÜYOR Anadolu Efes’in Real Madrid’i 76–60 mağlup ettiği karşılaşma öncesinde Adrien Moerman ile konuştum. Moerman, 20 Aralık’ta Turkish Airlines Euroleague’de oynanacak olan CSKA Moskova maçıyla birlikte sahalara döneceğini açıkladı. ANADOLU EFES’TE KALMAK İSTİYORUM Sakatlık süreciyle ilgili de konuşan yıldız oyuncu, “ Takım arkadaşlarım ve Koç Ergin Ataman bana bu süreçte çok destek oluyor. Geri dönüp takıma elimden gelen katkıyı bir an önce vermek istiyorum.” ifadelerini kullanırken Anadolu Efes’te çok mutlu olduğunu ve gelecek yıllarda da takımda kalarak 2 yıllık sözleşmesini tamamlamak istediğini sözlerine ekledi.