Ana içeriğe atla

Kyle Hines: Delaney ve Melli takımın büyük parçaları


Turkish Airlines EuroLeague'de playoff serisi üçüncü maçında Anadolu Efes'e kaybeden Olimpia Milano'da Kyle Hines ile konuştum.

Kyle Hines şu ifadeleri kullandı:

"Savunmada maç boyunca hatalarımız oldu. Maçın son anlarında da hücumda iyi bitiremedik. Anadolu Efes'te ise büyük oyuncular Shane Larkin ve Vasilije Micic şutlarını soktular.

Bir sonraki maç için kendimize güveniyoruz. Neleri yanlış yaptığımızı biliyoruz. Ama sonuçta tamam veya devam maçı olacak. Sahada her şeyimizi vermeliyiz ki tekrar Milano'ya dönme fırsatımız olsun.

(Melli ve Delaney olsaydı favori olur muydunuz?) Varsayımsal şeyler söyleyemeyiz. Delaney ve Melli ile buradaki tüm oyuncular, takımın büyük parçaları. Ama neticede durum böyle. Gerçeklerle başa çıkmamız, mücadele etmemiz lazım. Ne olacağına bakacağız. Sonraki maçı kazanmak zorundayız, bu kadar basit."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Ortada bir kupa varsa Galatasaray sahibidir!"

Son yıllarda Nedim Özbey yönetiminde yeni bir yapılanmaya giden ve yükselen grafiğiyle dikkat çeken Galatasaray HDI Sigorta, sezon başında kadrosuna yaptığı takviyelerle Spor Toto Şampiyonlar Kupası'nda Fenerbahçe'yi yenerek kupayı müzesine götürmüş ve ligde de devreyi lider tamamlamıştı. Filenin Aslanları'nda sezon başı takıma katılan Vahit Emre Savaş ile FCN Blog için röportaj yaptım. Galatasaray'a transfer sürecini anlatan Emre, Nedim Özbey'in takımın babası gibi olduğunu da ifade etti.  BABAM FANATİK GALATASARAYLI Ziraat Bankası'ndan ayrılmaya karar verdiğim zaman takımlardan teklifler almaya başladım fakat Galatasaray'dan teklif aldığım zaman hemen aileme haber verdim. Bu teklif beni çok heyecanlandırmıştı. Babam fanatik Galatasaraylı'dır ve oğlunun tuttuğu takımda ter dökmesi onu çok gururlandırdı.  TEK DÜŞÜNDÜĞÜMÜZ O KUPAYI ALMAKTI Kupada Fenerbahçe'yle oynayacağımızı öğrendiğimizden beri antrenmanlarımızı özverili ve disiplinli geçirdik. Takı

Doğuş Balbay ve Beaubois'dan açıklamalar...

Anadolu Efes 'in Turkish Airlines Euroleague 'de sahasında Real Madrid 'i 76-60 yendiği maçın ardından takım kaptanı Doğuş Balbay ve tecrübeli oyuncu Rodrigue Beaubois ile konuştum. İki oyuncunun açıklamaları şu şekilde..  DOĞUŞ BALBAY: BU SAVUNMAYI SÜRDÜRMEK LAZIM Taraftarlarımızın desteğiyle gerçekten çok iyi oynadık. Real Madrid gibi bir takımı 60 sayıda tuttuk. Bizim için çok önemli. Bu savunmayı sürdürmek lazım. ÇOK İYİ BİR PLANIMIZ VARDI Maç öncesi çok iyi bir planımız vardı ve Ergin Hoca’nın dediklerini iyi uyguladık. Real Madrid’i hep dış atışlara sürüklemek istiyorduk ki bu sonuç da verdi. Çalıştıklarımızı, hocanın verdiği talimatları sahaya iyi yansıttık. Bunun sonucunda da çok iyi bir galibiyet aldık. BEAUBOIS: GALİBİYETİ TARAFTARLARA ARMAĞAN EDİYORUM. Harika bir galibiyet. Evimizde kazanmak çok önemliydi. Harika bir taraftar vardı. Mükemmel bir ortam yarattılar. Gürültü yarattılar. bize yardımcı oldular. Galibiyeti onlara armağan ediyo

ÖZEL | Adrien Moerman, Aralık ayında sahalara dönüyor!

Geçtiğimiz sezon Turkish Airlines Euroleague ’de final oynayan Anadolu Efes ’te sezonun yıldızlarından olan Adrien Moerman , şanssız bir sakatlık geçirerek Dünya Kupası’nı kaçırmıştı. Yıldız oyuncu Ağustos ayında ameliyat olurken parkelere döneceği tarih netleşti. MOERMAN, CSKA MOSKOVA MAÇIYLA DÖNÜYOR Anadolu Efes’in Real Madrid’i 76–60 mağlup ettiği karşılaşma öncesinde Adrien Moerman ile konuştum. Moerman, 20 Aralık’ta Turkish Airlines Euroleague’de oynanacak olan CSKA Moskova maçıyla birlikte sahalara döneceğini açıkladı. ANADOLU EFES’TE KALMAK İSTİYORUM Sakatlık süreciyle ilgili de konuşan yıldız oyuncu, “ Takım arkadaşlarım ve Koç Ergin Ataman bana bu süreçte çok destek oluyor. Geri dönüp takıma elimden gelen katkıyı bir an önce vermek istiyorum.” ifadelerini kullanırken Anadolu Efes’te çok mutlu olduğunu ve gelecek yıllarda da takımda kalarak 2 yıllık sözleşmesini tamamlamak istediğini sözlerine ekledi.