Ana içeriğe atla

ÖZEL | Adrien Moerman, Aralık ayında sahalara dönüyor!

Adrien Moerman
Geçtiğimiz sezon Turkish Airlines Euroleague’de final oynayan Anadolu Efes’te sezonun yıldızlarından olan Adrien Moerman, şanssız bir sakatlık geçirerek Dünya Kupası’nı kaçırmıştı. Yıldız oyuncu Ağustos ayında ameliyat olurken parkelere döneceği tarih netleşti.

MOERMAN, CSKA MOSKOVA MAÇIYLA DÖNÜYOR
Anadolu Efes’in Real Madrid’i 76–60 mağlup ettiği karşılaşma öncesinde Adrien Moerman ile konuştum. Moerman, 20 Aralık’ta Turkish Airlines Euroleague’de oynanacak olan CSKA Moskova maçıyla birlikte sahalara döneceğini açıkladı.

ANADOLU EFES’TE KALMAK İSTİYORUM
Sakatlık süreciyle ilgili de konuşan yıldız oyuncu, “Takım arkadaşlarım ve Koç Ergin Ataman bana bu süreçte çok destek oluyor. Geri dönüp takıma elimden gelen katkıyı bir an önce vermek istiyorum.” ifadelerini kullanırken Anadolu Efes’te çok mutlu olduğunu ve gelecek yıllarda da takımda kalarak 2 yıllık sözleşmesini tamamlamak istediğini sözlerine ekledi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gökay İravul: Altyapıdan oyuncular çok eksik geliyorlar.

Son yıllarda altyapıdan büyük umutlarla çıkan ancak A Takım seviyesinde tutunamayan isimlerle bu durumun nedenini konuşmaya devam ediyorum. Fenerbahçe altyapısından çıkan Gökay İravul ile konuştum. Altyapıdan çıkan oyuncuların A Takım seviyesine çok eksik geldiğini ifade eden Gökay, oyuncuların daha donanımlı olması gerektiğini ifade etti.  Fenerbahçe altyapısında büyük umutların bağlandığı isimlerden biriydin. Aykut Kocaman döneminde Süper Lig ve Türkiye Kupası'nda da zaman zaman forma şansı bulmuştun ancak sonrası gelmedi. Neden işler yolunda gitmedi, neye bağlıyorsun bu durumu? Evet o dönem iyi şanslar yakaladım. Benim adıma işler iyi de gidiyordu ama maalesef ki şike süreci Fenerbahçe'yi etkilediği gibi maalesef genç oyuncuları da etkiledi. Bu sebeple kiralık gitmeme karar verdik. Fenerbahçe'den Alanyaspor'a gitmiştin ancak Süper Lig seviyesinde kalıcı olamadın. Süper Lig seviyesinde kalamamanın sebepleri neydi? Alanyaspor'da bulunduğum süreçte 1.

Kaspars Kambala: Fenerbahçe kalbimde hep özel bir yerde olacak.

Türkiye’de Anadolu Efes , Fenerbahçe , Aliağa Petkim , Adanaspor ve Türk Telekom formaları giyen Kaspars Kambala 'yla Eurohoops için konuştum. Fenerbahçe ve Anadolu Efes‘te gösterdiği başarılı performanslarla taraftarlar için unutulmaz isimlerden biri haline gelen Kambala, Fenerbahçe’nin kendisi için çok özel bir yerde olduğunu ve takımı hala takip ettiğini söyledi.  Shane Larkin bu sezon senin EuroLeague’deki 41 sayılık rekorunu kırmayı başardı. Bu konuyla ilgili neler söylersin? 41 sayı atarak rekor kırdığım maçın üstünden kaç yıl geçti bilmiyorum ama onurluyum. Bu rekor elbet bir gün birileri tarafından kırılacaktı ve şimdi Anadolu Efes için oynayan bir oyuncu tarafından kırıldı. Bence Larkin çok iyi bir oyuncu ve bu rekoru hakketti. Şimdi rekor onun. Onu izlemekten herkes gibi ben de keyif alıyorum. Çok önemli ve iyi bir oyuncuydun ama bütün kariyerin Avrupa’da geçti. Neden hiç NBA’de oynamadın? Anadolu Efes‘teki performansımın ardından minimum kontrat ile N

David Mutaf: Fenerbahçe benim için her zaman öncelik olacak.

Fenerbahçe 'de genç takımda geçirdiği iyi sezonun ardından NCAA ekiplerinden M innesota Üniversitesi ile anlaşan David Mutaf , bu kararı alma nedenlerini, Obradovic'ten öğrendiklerini ve gelecek hedeflerini Eurohoops 'a anlattı.  Öncelikli olarak NCAA'ye gidişinle başlamak istiyorum. Fenerbahçe'den ayrılarak NCAA'ye gitmeye nasıl karar verdin? Süreci biraz anlatabilir misin? Yaklaşık 2 yıldır zaman zaman Amerika'daki okullardan ilgi görüyordum. Daha sonrasında bu ilgi mart aylarının başlarında Amerika'daki çeşitli okullardan neredeyse her gün mesajlar ve telefonlar almaya başlayarak arttı. Maalasef pandemi yüzünden okulları gezemediğim için online toplantılar ve turlar gerçekleştirdim. Benim için zorlu ve yoğun bir iki ayin ardandan basketbol ve eğitim kariyerim için en doğru adımı Minnesota Üniversitesi'nde atabileceğime karar verdim. NCAA'den Minnesota Üniversite dışında başka teklifler aldın mı? Aldıysan da tercihini Minnesota Ü