Ana içeriğe atla

Krunoslav Simon: Oyundan zevk alıyoruz.


Turkish Airlines Euroleague'in 20. haftasında Sinan Erdem Spor Salonu'nda Asvel'i 101-74 mağlup eden Anadolu Efes'te Ergin Ataman'ın yeni Micov'u Krunoslav Simon ile maçın ardından kısa bir konuşma şansım oldu

Asvel karşısında aldıkları dominat galibiyetle ilgili Simon, "Çok güzel oynadık. Sahaya büyük bir özgüven koyduk. Hep birlikte oynadık. En önemlisi de oyundan zevk aldık. Umarım hep böyle devam ederiz." sözlerini söyledi.

Simon sezona kötü girse de toparlanan performansıyla alakalıysa, "Kendimden bahsetmek istemiyorum. Ben sadece takımın bir parçasıyım. Hep beraber sahaya odaklanıyoruz. İyi hissedince iyi oynuyoruz, en önemlisi de bu." ifadelerini kullandı. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Vasilije Micic: İyi bir takım oyunu ortaya koyduk.

Turkish Airlines Euroleague 'nin 13. haftasında Ülker Sports Arena' da Türk derbisinde Anadolu Efes , Fenerbahçe Beko 'yu 81-73 yenerken maçın ardından Efes'in yıldız oyuncusu Vasilije Micic ile kısa bir konuşma yaptım.  HERKESİN DAHİL OLMASI ÇOK ÖNEMLİ Bizim için iyi bir maç daha oldu, formumuzu sürdürüyoruz. Bugün iyi bir takım oyunu ortaya koyduk, odaklandık, panik yapmadık dolayısıyla bizi yakalayamadılar bu da önemliydi. Shane Larkin güzel bir ikinci yarı geçirdi. Ayrıca Krunoslav Simon da çok iyi oynadı. Ben bugün çok skor üretemedim ama herkesin katkı vermesi çok önemli bence, bugün de öyle oldu.  Her zaman söylediğim gibi, kaliteli bir takım olduğumuz için her maç farklı biri parlıyor.  FENERBAHÇE İLE OYNAMAYA ALIŞTIK Fenerbahçe Beko iyi bir takım ama bugün biz onlardan iyi oynadık. Onlarla oynamaya da alıştık. Geçen sene onlarla tam 14 defa karşılaştık, bu sene daha şimdiden 3 oldu. Dolayısıyla onlar bize, biz de onlara alıştık. Cumartesi günü

Gökay İravul: Altyapıdan oyuncular çok eksik geliyorlar.

Son yıllarda altyapıdan büyük umutlarla çıkan ancak A Takım seviyesinde tutunamayan isimlerle bu durumun nedenini konuşmaya devam ediyorum. Fenerbahçe altyapısından çıkan Gökay İravul ile konuştum. Altyapıdan çıkan oyuncuların A Takım seviyesine çok eksik geldiğini ifade eden Gökay, oyuncuların daha donanımlı olması gerektiğini ifade etti.  Fenerbahçe altyapısında büyük umutların bağlandığı isimlerden biriydin. Aykut Kocaman döneminde Süper Lig ve Türkiye Kupası'nda da zaman zaman forma şansı bulmuştun ancak sonrası gelmedi. Neden işler yolunda gitmedi, neye bağlıyorsun bu durumu? Evet o dönem iyi şanslar yakaladım. Benim adıma işler iyi de gidiyordu ama maalesef ki şike süreci Fenerbahçe'yi etkilediği gibi maalesef genç oyuncuları da etkiledi. Bu sebeple kiralık gitmeme karar verdik. Fenerbahçe'den Alanyaspor'a gitmiştin ancak Süper Lig seviyesinde kalıcı olamadın. Süper Lig seviyesinde kalamamanın sebepleri neydi? Alanyaspor'da bulunduğum süreçte 1.

Kaspars Kambala: Fenerbahçe kalbimde hep özel bir yerde olacak.

Türkiye’de Anadolu Efes , Fenerbahçe , Aliağa Petkim , Adanaspor ve Türk Telekom formaları giyen Kaspars Kambala 'yla Eurohoops için konuştum. Fenerbahçe ve Anadolu Efes‘te gösterdiği başarılı performanslarla taraftarlar için unutulmaz isimlerden biri haline gelen Kambala, Fenerbahçe’nin kendisi için çok özel bir yerde olduğunu ve takımı hala takip ettiğini söyledi.  Shane Larkin bu sezon senin EuroLeague’deki 41 sayılık rekorunu kırmayı başardı. Bu konuyla ilgili neler söylersin? 41 sayı atarak rekor kırdığım maçın üstünden kaç yıl geçti bilmiyorum ama onurluyum. Bu rekor elbet bir gün birileri tarafından kırılacaktı ve şimdi Anadolu Efes için oynayan bir oyuncu tarafından kırıldı. Bence Larkin çok iyi bir oyuncu ve bu rekoru hakketti. Şimdi rekor onun. Onu izlemekten herkes gibi ben de keyif alıyorum. Çok önemli ve iyi bir oyuncuydun ama bütün kariyerin Avrupa’da geçti. Neden hiç NBA’de oynamadın? Anadolu Efes‘teki performansımın ardından minimum kontrat ile N